lørdag den 19. januar 2013

Afsløring .............

I går var jeg som sagt sammen med mine 3 børn på kæmpe loppemarked i Nykøbing F. Hallerne.
Her gjorde jeg jo et par rigtig gode handler synes jeg.
Først fandt jeg en symaskine til 200 kr som jeg købte og forærede min datter.
Dernæst stødte jeg på damen der solgte garn. Jeg fortalte hende om mit nyeste projekt juleindsamling af håndlavede kreative ting. Hun solgte garnet for 10 kr pr nøgle og hun garanterede mig at der var mindst 75 nøgler garn. 2 sække og en bærepose. Hun tilbød mig det hele for 425 kr hvilket jeg NATURLIGVIS slog til på. Efter optællong hjemme talte vi ialt 120 nøgler garn. Rigtig god handel ikke??
Sidst men ikke mindst et køb jeg har sukket efter i flere år. Jeg har altid spillet, dog kun efter gehør men elsker det. I dag fik jeg så et NYT keyboard der kun havde været afprøvet i ca 3 timer. 400 kr. Så der var musik for fuld skrue herhjemme i stuen. Alt i alt en rigtig god dag for mig. Se billederne og læg gerne en kommentar :)











Ingen kommentarer:

Send en kommentar