onsdag den 18. december 2013

Dansk design af E-cigaretter

Som tidligere ryger - nu damper - vil jeg gerne hjælpe med at promovere et tiltag. 

E-cigaretten der ikke ligner en rumraket:




Den fantastiske ting som er et rigtigt godt alternativ til cigaretter. Cigaretter lugter, man lugter selv, tøjet lugter, hjemmet lugter og din lugte- og smagssans er svækket. 

Da jeg for 2 1/2 år siden fik en besked fra min kære elskede moster på 54 år om at hun havde fået konstateret lungekræft - kvittede jeg smøgerne omgående. Det værst tænkelige var overgået mig og denne besked fik mig godt nok til at tænke mig om en ekstra gang. 


Desværre gik der kun 1 år - så døde min moster. Hun kunne ikke mere. Kræften havde overtaget og behandlingen var ikke effektiv. 

Jeg har nu været "røgfri" i 2 1/2 år og det er jeg stolt af. Jeg damper i stedet for. Det skåner mine omgivelser. Det skåner mine børn. Det skåner mit hjem og mit tøj. Min smags- og lugtesans er nu på højde med normalen. Jeg hader cigaret lugt nu !!!

Vil du også af med de ildelugtende cigaretter?? Er det svært at undvære at ryge? Så er det her du skal være opmærksom. 

Hos http://www.steam.dk/ kan du få dit e-cigaret sæt og din e-juice lige som du kan lide den.



Der er begyndersæt så du er i gang med det samme og så er der jo den ekstra gevinst at det er meget meget billigere end at købe cigaretter hver dag. 

Jeg gik fra 30-40 cigaretter om dagen og direkte til e-cigaret. Total gevinst! Og ikke mindst - en masse sparede penge og et meget bedre helbred.

Sæt i gang .. kvit smøgerne og brug et sundere alternativ !!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar